Forum Forum dla miłośników FIATA 126 P Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Dolot powietrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla miłośników FIATA 126 P Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek
Administrator
PostWysłany: Pią 18:58, 19 Maj 2006 Powrót do góry


Dołączył: 29 Kwi 2006

Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Dolot powietrza w silniku Fiata 126p jest niedoskonały i nie wystarczający dla silnika po tuningu. Trzeba poprawić fabrykę i w tym celu należy:


1. Usunąć tłumik szmerów i w jego miejsce wstawić rurkę (z Fiata 600).


2. W dnie puszki filtra wywiercić otwory (patrz rysunek).


3. Odciąć kanał powietrzny znajdujący się pod filtrem (patrz rysunek).


4. Zdjąć odmę z obudowy filtra powietrza i wyprowadzić ją na zewnštrz (do butelki albo głęboko pod auto), pozostały po odmie króciec zaślepić korkiem.


5. Można też powiększyć otwory wlotowe w karoserii i założyć klapy wlotowe od bisa (ładniejsze i mają większy prześwit).


6. Dobrze jest zastosować sportowy filtr powietrza (mniejsze opory), osobiście wyciągnąłem filtr.


Należy pamiętać o zasadzie: im więcej powietrza tym więcej paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 18:27, 01 Cze 2006 Powrót do góry






Bartek napisał:
1. Usunąć tłumik szmerów i w jego miejsce wstawić rurkę (z Fiata 600).

To po co? yle kuni doje?
Bartek
Administrator
PostWysłany: Pią 15:17, 02 Cze 2006 Powrót do góry


Dołączył: 29 Kwi 2006

Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Jak chcesz aby auto szybciej startowalo i mialo wieksza predkosc to zrob tak jak napisalem!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fejm
Forumowiec
PostWysłany: Sob 18:23, 30 Wrz 2006 Powrót do góry


Dołączył: 25 Maj 2006

Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luzino

Ja też niemam pojęcia po co wymieniać tłumik szmerów na ruzke z 600. Przecież to bez sensu, tłumik szmerów ma taką samą przepustowość powietrza jak rurka z 600, więc po co taka modernizacja?!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator
PostWysłany: Pią 16:51, 06 Paź 2006 Powrót do góry


Dołączył: 29 Kwi 2006

Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Fejm nie ma takiej samej. Jak założyłem 600 to czuć różnice przy starcie.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla miłośników FIATA 126 P Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare